Friday 6 January 2012


this is me , echaa .

hari ni , nak cerita pasal ketidak puas hati seseorang ! huh! my cousin , anyss couple ngn budak kampung my laki saya . cewaaahhhh :) hahah bf anys tu namanya fared nama fb dia FARED YUSOFF . dia orang couple dah 5 bulan lebihh . satu hari , tetibe je si fared ni mintak putus sebab dia cakap dia ada perempuan laen and dia rindu dekat ex couple dia . huh . anys dengan tidak rela hati , terpaksa jugak hormat keputusan fared untuk break . tak lama tu si fared tulis kat status wall facebook dia . dia memaki anyss . dia cakap anyss mintak putus dengan dia , fitnah anys memacam and sialkan anyss . kesian aku tengok anyss . ramai pulak tu yang si fared hasut untuk benci si anys di facebook . naikk geram pulakk aku ! huh! one day , aku bukak wall facebook fared ni . aku pun komen . aku cakap "BEST LAH STATEMENT KAU NI . yang wall dia ckp kau fitnah dia , aku cakap: if kau face to face dengn dia ? ade berani ? haha kau berani cakap belakang . depandepan goyang beb ! haha best statement kau yang nak memaki orang . 'better kita be friends sebab orang rindu dekat ex orang '. haha tuihhhh ! kau mtk break kau cakap dia salah ! memang kau TERBAEKK !!" haha . best tak ayat aku ? lama kut aku tggu dia online . pastu semalam , bila aku online balik , dia straight je block and remove aku dari friendlist dia . waduh waduhh . kau remove aku ? , aku lagi suka . berubah lah fared dengan perangai kau yang suka memburukkan orang tu n talam dua muka . kawan kau sendiri tak suka dengan kau . ape lagi orang laenn . tapi aku still talk puas hati dengn si fared ni . dah buat sepupu aku malu . pastuh suka hati mak bapak dia je nak cakap bukanbukan . tak de insuran ape ? aku bukan sesuka hati nak buat status pasal kau kat wall aku . tapi aku sakit hati sebab kau buad sepupu aku macam tu . huh ! kbaiii ~

No comments:

Post a Comment